teisipäev, 8. november 2016

Vabatahtlike sügiskoolitus 2016 - Kadri Mootse muljed.

29. ja 30. oktoobril toimus Ülenurme Pere- ja noortekeskuses MTÜ Vanem Vend, Vanem Õde uute vabatahtlike koolitus. Võin ausalt öelda, et minu süda tuksus küll esimese koolituspäeva hommikul kiiremini kui muidu. Ruum täis inimesi, kes on sulle võõrad, kuid kel kõigil on siiski midagi ühist- soov aidata ja ühiskonna heaks päriselt midagi ära teha. Koolituspäev algas sellega, et saime üksteisega natukene rohkem tuttavaks ja igaüks sai ka oma ootused ja küsimused, millele kindlasti vastust soovib, kirja panna. Pean tunnistama, et ma pole kunagi armastanud uues seltskonnas end tutvustada, see on minus alati pisut hirmu tekitanud, kuid sel korral oli kõik kuidagi isemoodi, kuidagi loomulik. Muidugi võime selle eest kiita koolitaja Lea Voltrit, kes oma siiruse, naljatleva ja natuke üleannetu olekuga tutvumise väga lõbusaks tegi. Lea rääkis meile põhjalikult ka sellest, kuidas lastega töös hakkama saada, jagas näpunäiteid ja õpetussõnu. Ta rääkis asjadest täpselt nii, nagu need päriselt on. Väga raske on edasi anda seda atmosfääri, mis koolitusruumis valitses. Koolitajad ja vabatahtlikud tõesti lõid oma olekuga kuidagi eriti hea õhkkonna.
Esimese päeva teises pooles saime põhjalikuma ülevaate sellest, mida programmis osalemine siiski täpselt tähendab, ja kuulsime teiste vabatahtlike lugusid. MTÜ Vanem Vend, Vanem Õde pikaaegne vabatahtlik Anna Maria julgustas meid olema avatud ja julgema abi küsida. Üleüldse tekkis juba esimese koolituspäeva lõpus hea tunne südamesse. Tunne, et sa pole üksi, ja su ümber on inimesed, kelle poole sa tõepoolest võidki oma (enda arust võib-olla tobeda) murega pöörduda.
30. oktoobri hommikul sõitsime koolituskohta justkui üks pere. Nüüd oli hirmutunne elevusega asendunud, sest me ju kõik teadsime, et ees ootab laste ankeetidega tutvumine ja endale väikese sõbra valimine. Kuidas leida kõigi nende laste hulgast just see, kellele sinul on midagi erilist anda. Lõpuks sain ma aru, et kogu paanika oli põhjuseta, sest tegelikult tunned sa selle õige sõbra kohe ära või läks mul tõesti kuidagi eriti lihtsalt.

Mina lahkusin koolituselt küll ainult eriti positiivsete emotsioonidega. Ma olen rohkem kui südamest ja siiralt õnnelik, et ma saan olla osa millestki nii suurest. Ma olen tänulik inimestele tänu kellele ma MTÜst Vanem Vend, Vanem Õde juhuslikult kuulsin (jep, Facebook tõi mind Teie juurde). Ma olen tänulik, et ma sain tutvuda inimestega, kellel on sära silmis ja südames tahe midagi muuta. Te olete kõik erilised ja tean, et üheskoos suudame suuri asju ära teha!
Kadri Mootse

Koolituse sponsorid:
   Rendibuss                    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar